Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový výzkumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum podmínek pro zvýšení přidané hodnoty u vybraných dílů a komponent potravinářských technologií
(Nikola Němcová)2019, Diplomová práce, Fakulta materiálově-technologická / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/136501 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Marketingová segmentace
(Venera Argirova)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/asew6/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků v hotelnictví
(Kristýna Lagronová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/co5i5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politika, politický marketing a segmentace politického trhu v ČR
(David Říha)2012, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/59381 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Segmentation of esports audience and its marketing implications
(Dominik Sagl)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86888 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
(Kateřina HRBKOVÁ)2016, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//kj7qlc// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingová segmentace vybraného produktu na trhu České republiky.
(Radim Kaloč)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//qh2tey// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Práce na příbuzné téma
Marketingová segmentace zvoleného trhu
(Aneta Kutalová)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//93sh0l// | Ekonomika a management / Management podniku | Práce na příbuzné téma