Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
product marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Product, Marketing research and Development of “Vinylook” mobile application
(Jana Ljubinkovic)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78174 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
(Tomáš Zakucia)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/wesqi/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing research for new product launch
(Aigerim Sultanalieva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5igm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
(Adriana Starostová)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75751 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
(Kateřina Slámová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v2nxf/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
(Maksim Igoshin)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81353 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
(Selin Senyuva)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e1wbf/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
(Anastasia Shulpina)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okzik/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Use of online marketing to increase product awareness
(Lukáš Ondřej)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//id7zy3// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
(Kateřina Horná)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11635/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma