Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
životní cyklus webuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Životní cyklus webu spravovaného Ústavem výpočetní techniky MU
(Iveta Burdová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f543x/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Životný cyklus webu s dôrazom na používateľskú skúsenosť
(Lucia Barthová)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f44lw/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Životní cyklus a monetizace obsahového webu
(Martina Kufová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60738 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Optimalizace pro vyhledávače v životním cyklu webu
(Martin Šimko)2013, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k9736/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Obsah a pozice copywritingu v životním cyklu webu
(Jan Přikryl)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19531 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Optimalizace a propagace webu
(Jaroslav Mika)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/16393 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody
(Gabriela Masaříková)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tn78z/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Copywriting jako nástroj marketingu a pomoc návštěvníkovi webu
(Monika Dobešová)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kv7bw/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Copywriting jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
(Jana Böhme)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/gv9i4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Copywriting
(Jan Wolf)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vvrizk// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma