Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely s implementací reklamní kampaně
(Michal Takács)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75171 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
(Mikhail Alikin)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j3tz9/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce
(Michal Novák)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21079 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
(Daniela Stehlíčková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qgxkx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky Gaggenau na trhu
(Robin Brázda)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82706 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma