Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kvalita služebKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
(Kamil Koštiál)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ore6i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
(Veronika Masná)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m51ie/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka
(Radoslav Vybíral)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xsab7/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost a loajalita zákazníků
(Zuzana Rabčanová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gzuzg/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zhodnotenie miery implementácie revenue managementu v hoteloch v destinácií Praha.
(Patrik Spusta)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/ipsya/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
(Kateryna Pohrebniak)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/njwov/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Service quality and business competitiveness
(Alexander Tereshchenko)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/spic2/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
(Natália Gécziová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13624/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
(Jana Nekudová)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53k6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kvalita služeb v hotelnictví - spokojenost zákazníka
(Martina Fučíková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14657 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma