Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

brand experience

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
 (Michal Bém)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//s0szpr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
 (Pavla Kocmanová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

On-line marketing vybraného podniku
 (Filip Špacír)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//ro3igt// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
 (Silvia Nagyová)

2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
 (Lalita Berikbaeva)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/fl8sr/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Youtube as a marketing tool in relationship marketing
 (Eliška Jahodová)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/zzme0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
 (Ariyo Simeon Adebayo)

2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/ubps5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
 (Alina Koltykova)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
 (Begaim Saidyldaeva)

2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/j0ibu/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)