Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mediální analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mediální obraz kultury v turismu ovlivněný domácími kampaněmi agentury CzechTourism
(Anna Horáčková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50761 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Využití internetového marketingu v činnosti agentury CzechTourism
(Lenka Doležalová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31580 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR
(Ivana KOLBABOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1k5i65// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
A Sociolinguistic Analysis of Ventriloquism on Social Media: a #Doggo-Speak
(Katarína Halásová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kjyc2/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Globální marketing a lokální kultura
(Kateřina Hásková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ci5c5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Globální marketing a lokální kultura
(Yulia Savelyeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8ygy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma