Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Consumer behaviourKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
(Klára Menšíková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wx0q2z// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Lexical Sources in the English Vocabulary of Fashion and Clothing
(Sylva Peléšková)2013, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ghocm/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital customers experiences
(Francesco Antinucci)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90311 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
(Patrícia Bilačičová)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thaeu/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza automatizace schvalovacího procesu online spotřebitelských úvěrů v bankovním prostředí a nebankovní firmě a dopady na hospodárnost.
(Gabriela Halamová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84247 | Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
(Patrícia Bilačičová)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thaeu/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
(Radka Bauerová)2020, Disertační práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fw1mn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Klíčová Klíčová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/fqp1q/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
(Ivana Dubišarová)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nzjjy/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
(Denisa Schönigerová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s16pm/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma