Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

rozhodovanie

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 29 prací)
Vplyv COVID-19 na investičné rozhodovanie z pohľadu behaviorálnych financií
 (Karolína Benkovičová)

2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z8bcv/ | Finance / | Práce na příbuzné téma

Reflexia sankčných dopadov na hospodárstvo a rozhodovanie RF a snaha o ich nápravu zo strany EÚ
 (Matúš Lazar)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pgap7/ | Hospodářská politika a mezinárodní vztahy / | Práce na příbuzné téma

Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
 (Eva Švecová)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/h3b2g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Finančné rozhodovanie o krátkodobej alokácii kapitálu podniku
 (Oto Lanc)

2015, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/sjsu9/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma

Rozhodovanie v praxi manažéra hotela alebo hotelového reťazca
 (Veronika Malcovská)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze

http://is.vsh.cz/th/14297/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma

Vplyv fanúšikov na rozhodovanie rozhodcov v 1. českej futbalovej lige
 (Boris Gnap)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/84721 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma

Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam
 (Kristína Knotková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86411 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov pri výbere vlasovej kozmetiky
 (Hana Huňavá)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86207 | Management / | Práce na příbuzné téma

Vplyv vône ako nástroja zmyslového marketingu na rozhodovanie spotrebiteľa
 (Lucia Letašiová)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//d2dk79// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
 (Monika Bátorová)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 29 prací)