Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
celebrityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
DMO a destinační marketing - úkoly, aktivity, financování
(Petr Neuwirth)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zi7g8/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity v segmentu B2B
(Veronika Ničová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z46gw/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
(Martina Lžičařová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yuo0p/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
(Ivana Měkotová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/blxip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
(Ilya Gorbatov)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mxr6x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
(Lucie Hrušková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12640/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Využití celebrit v marketingové komunikaci
(Klára Pokorná)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pd4u7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
(Peter Hrnčiar)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/es4kq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
(Oluwaseun Adekola Fasanya)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0git/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
(Jiří Straka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma