Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
on-line marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Měření on-line marketingových kampaní
(Michaela Kadeřábková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yn1rs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopad PPC reklam na návštěvnost webu
(Kateřina Šilhánová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//mbsp1e// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy
(Tomáš KUČERA)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//t4kdgn// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
(Josef Mikulič)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85566 | Management / | Práce na příbuzné téma
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
(Martin Beneš)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e3j7u/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma