Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online zakaznikKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Klíčová Klíčová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/fqp1q/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Valerie Benešová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/i3gjf/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
(Karolína Králová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/vp8io/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
(Karyna Chybova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/ehjvf/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Anna Golovina)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/m55af/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace restaurace
(Veronika Adamčíková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jdb9u/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a online generace
(Soňa Babánková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vtbij/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
(Radka Bauerová)2020, Disertační práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fw1mn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
(Milan Tkáč)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vlrmv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
(Tereza Skolková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/si604/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma