Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Žánrová analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
(Kamila Bartoňová)2023, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uq29n/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
(Jakub Zelenka)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hl996/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
(Lucie Veselá)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x5vgm/ | Jihoslovanská a balkánská studia / Chorvatština | Práce na příbuzné téma
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
(Tomáš Knopp)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//dw0xac// | Systémové inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Skrytá reklama na sociálních sítích
(Tereza Pantůčková)2024, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n60r9/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Skrytá reklama na sociálních sítích
(Kristina Kůdelíková)2020, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zeidu/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Reklama na sociálních sítích
(Kateřina Frycová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/rdk5b/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
(Gabriela Nešporová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149801 | Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání | Práce na příbuzné téma
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
(Elena Zedková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/csoby/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
(Josef Andres)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q1snof// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma