Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Česká televizeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice
(Iveta Maurerová)2021, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//msu3aa// | Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Kritická analýza vybrané mediální kauzy. Srovnání interpretace události ve veřejnoprávní a komerční televizní stanici.
(Barbora HINKOVÁ)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//i0vr9d// | Filologie / Česká filologie | Práce na příbuzné téma
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
(Pavel Krumpár)2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
(Natálie KOSTOHRYZOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jijj2k// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
(Arsen Samvel Jomardyan)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0af4qk// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
(Anna Větrovcová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Transformation of Telco business strategy driven by over-the-top services such as WhatsApp, Skype and Netflix: The case of the Czech Republic.
(Sabina Kabusheva)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51159 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien, am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT1 im Zeitraum Juli-Dezember 2013
(Libor Zeman)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//fxz9sh// | Filologie / Německý jazyk pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
(Pavel Krumpár)2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Ústavněprávní reflexe postavení televize veřejné služby
(Rostislav Vrzal)2017, Disertační práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vx4on/ | Teoretické právní vědy (čtyřleté) / Ústavní právo a státověda | Práce na příbuzné téma