Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová, slova, Funkční, magnetická, rezonanceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
(Klára Jestřábová)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mcwlr/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Evaluating the effect of therapy in patients with Parkinson's disease using functional Magnetic Resonance Imaging: pharmaco-fMRI
(Martina Mračková)2023, Disertační práce, Lékařská fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lmaoi/ | Neurovědy / Neurologie | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací proces v podniku
(Mária Gregušová)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ofq6f/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací proces v podniku
(Radovan Tunák)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/asa34/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(David Hubáček)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací proces v podniku
(Patrik Žáček)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zztvm/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací proces v podniku
(Martin Červinka)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p65gn/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Startupoví investoři v České republice: Kategorizace a rozhodovací proces
(Tereza Dobešová)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/feohu/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma