Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
podpora prodejeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
(Aneta Jiránková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zolfl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Zuzana Zemanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hm59u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Jaroslava Nová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o4e6j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
(Monika Bačová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y2hq5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Monika Puršlová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qyalj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Natalia Demokhina)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kyp4f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Martina Skočdopolová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kqj0f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace podpory prodeje u vybraného mobilního operátora ČR
(Veronika Volfová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oyq5c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza prostředků podpory prodeje firmy Häfele
(Karel Havlíček)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/em21u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Motivační program jako nástroj podpory prodeje v B2B segmentu
(Lenka Machová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24918 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma