Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

herni mechaniky

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Herní mechaniky jako nástroj procedurální rétoriky
 (Martin Mach)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j0nzt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Herní mechaniky založené na kapalinách
 (Adéla Pomajbíková)

2023, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//1iod2z// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Herní mechaniky palných zbraní a interakce s prostředím
 (Zbyněk Lamačka)

2022, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//o0m0ov// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Vývoj herních mechanik hry World of Tanks optikou hráčské komunity
 (Ivo Andreáš)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sdm9d/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Transformace fikčního světa Zaklínače mezi knižní a herní sérií
 (Jiří Bednář)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/r94cu/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Vztah vizuální reprezentace avatara a herních mechanik v digitálních hrách
 (Adéla Štelclová)

2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hykk9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Herní design – tvorba vlastní soulslike hry
 (Oliver Stančev)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//1o5wkg// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma

Historie a herní teorie výherních hracích automatů
 (Michal Kraut)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pl3o2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
 (Ondřej Plíva)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/73204 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Vliv pohybového rozhraní na podobu a mechaniky současných počítačových he
 (David Kugler)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hpam1/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma