Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Political marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
(Aleš Drahokoupil)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dge9x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Marketingově orientovaná strana - případ Labour Party v parlamentních volbách 2005
(Iveta Frízlová)2007, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k1bgc/ | Politologie (kombinované) / Politologie | Práce na příbuzné téma
Use of Political Marketing in Reinventing the British Conservative Party
(Pavel Heczko)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/7665 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Persuasive strategies in political speeches: A contrastive analysis of Barack Obama's and Donald Trump's electoral speeches
(Jana Veselá)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/shpwd/ | Učitelství anglického jazyka pro základní školy / | Práce na příbuzné téma
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
(Aleš Drahokoupil)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dge9x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
(Aleš Drahokoupil)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dge9x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Problematika volebního chování a politický marketing
(Tereza Krsková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laca5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing strany TOP 09
(Tomáš Kühnl)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bm29j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Euro-attitudes in the Czech Republic - A new way to measure distance between political parties in relation to the EU
(Dániel Péter)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kenyh/ | Politologie / European Politics (angl.) | Práce na příbuzné téma
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
(Michal Vít)2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lamzh/ | Mezinárodní teritoriální studia (čtyřleté) / Evropská studia | Práce na příbuzné téma