Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Marketingový mix

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)
Marketingová a komunikačná stratégia Havlíkova Apoteka
 (Tatiana Fiantokova)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//42u48k// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Udržitelná marketingová strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka
 (Julie Babjáková)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92127 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
 (Zuzana Černá)

2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//6z1btt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou
 (Milada Jurošková)

2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/135331 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
 (Silvie Hynčicová)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//5xl8l8// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma

Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
 (Sára Dimovová)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146872 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
 (Aneta Hrabcová)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//xpbagq// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Rozdíly v marketingové komunikaci mezi influencery propagující fast beauty a influencery propagující přírodní kosmetiku
 (Michaela Velechovská)

2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//s904p6// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
 (Dominika Praunspergrová)

2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//tpnjj6// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma

Návrh plánu marketingové komunikace nové značky v odvětví přírodní kosmetiky na vybrané sociální síti
 (Robert Osmančík)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//ri2vss// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)