Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Brand analysis of Barefoot Wine
(Valerie Cibulková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84562 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
(Dingyi Yu)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89042 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Marketingová hodnota sportovních klubů
(Nikola Pfeiferová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ofam7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
(Ladislava BEZDĚKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4gwdd0// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
(Tereza Sedláková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88256 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
(Karolína Takáčová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/w4ol2/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
(Petr Korec)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hb5zm/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Repositioning of the Brand Frisco
(Nikola Klimešová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43563 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Repositioning značky jachtařské společnosti Navigatour
(Šárka Morávková)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9bl6tx// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma