Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

audiovizuální, propagační, tvorba

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
 (Barbora Kalousková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//j1h3he// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Václav Horáček)

2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Fakulta pedagogická ZČU - tvorba videoklipu
 (Andrea FIALKOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//w6v160// | Specializace v pedagogice / Vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma

Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
 (Michal Trusina)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wjmug/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Matej DANIEL)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//82q4kx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Využití audiovizuální tvorby v propagaci symfonických orchestrů
 (Vojtěch Kába)

2018, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/utkib/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Václav Horáček)

2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Matej DANIEL)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//82q4kx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
 (Václav Horáček)

2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//gpuhlh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
 (Kateřina ZVONKOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ggz6mc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)