Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
audiovizuální, reklamní, prostředkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
(Václav Horáček)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gpuhlh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Výrazové prostředky reklamního videa
(Daniel Zeman)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46483 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka
(Aneta ČECHOVÁ)2016, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//9hvnid// | Specializace v pedagogice / Vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
(Václav Horáček)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
(Matej DANIEL)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//82q4kx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
(Václav Horáček)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gpuhlh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
(Kateřina ZVONKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ggz6mc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
(Radek Hylmar)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kh7fp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Český film a reklama
(Robert ČERNÝ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z5h3ot// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě
(Michael Spurný)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vwnl4h// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma