Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

television audience

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Prime time u vybraných členů českého post-televizního publika: Kvalitativní studie
 (Aneta Daňková)

2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fspe5/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Televízia ako nástroj konštrukcie ontologického bezpečia seniorov žijúcich v zariadení pre seniorov
 (Monika Žiaranová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/srqzn/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Role předplacených streamovacích služeb v každodennosti vybraných členů českého publika
 (Pavlína Černá)

2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/k0xqv/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma

Specifika měření televizní sledovanosti metodou peoplemetrů v ČR a povědomí o něm
 (Pavla Chlebounová)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/31159 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Reality show - súčasť našej reality
 (Zuzana Sýkorová)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ljj45/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma