Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 » (celkem 42 prací)
Muž a žena v procese marketingovej komunikácie vnímanie rodových diferencií a ich využitie
 (Silvia Krenická)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu

http://theses.cz/id//ewibox// | Ekonomika a management (Ing.) / | Práce na příbuzné téma

Návrh marketingovej komunikácie vo vybranom ubytovacom zariadení
 (Natália Dadejová)

2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//jyo58u// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Webové stránky školy ako súčasť marketingovej komunikácie
 (Katarína Vankušová)

2019, absolventská práce CŽV, Institut celoživotního vzdělávání / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//xavc7h// | Studium v oblasti pedagogických věd / Učitelství odborných předmětů | Práce na příbuzné téma

Projekt marketingovej komunikacie v organizácii Kysucké pekárne, a. s.
 (Róbert MARIŇÁK)

2012, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//vgm5se// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
 (Matúš Kaleta)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82815 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Určenie a implementácia archetypálnej identity značky Alizé do marketingovej stratégie a komunikácie.
 (Luciána Čvirková)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//ubgvyo// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Marketingová analýza nástrojov komunikačného mixu vybranej finančnej ištitúcie a ich vnímanie klientmi
 (Michal Matula)

2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/b4frq/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
 (Petr Neckař)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/nbwda/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Evaluation of Digital Marketing Communication
 (Rushik Rameshkumar Patel)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//92hkt6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
 (Ema Procházková)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82972 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 » (celkem 42 prací)