Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
médiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Effectiveness of n-back cognitive training: quantitative and qualitative aspects
(Vladimír Marček)2014, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kax82/ | Psychologie (čtyřleté) / Obecná psychologie | Práce na příbuzné téma
Translators' Approach to the Text with Regard to Field Dependence and Independence Cognitive Styles
(Kamila Zásmětová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tw6a3/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství anglického jazyka | Práce na příbuzné téma
Psychologie spotřebního chování
(Yuliia Shevtsova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14623/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování na trhu piva v České republice
(Jakub Navrátil)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45799 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
(Sergey Ioch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gr0el/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Vliv medií na psychiku jedince a společnosti
(Adéla Petránková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13527/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
(Anastasiya KRUPPA)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n7ww8b// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
(Dominika Janochová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z1qq0/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
(Klára HŘEBCOVÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5jdl3s// | Marketingové řízení / | Práce na příbuzné téma