Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
(Anna Matějáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tqdzf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Bakhtiyar Sissengali)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpk2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku
(Magdaléna Lisová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91881 | Management / | Práce na příbuzné téma
The impact of personal image on the brand
(Daria Liashenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ept2q/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.
(Diana Rilscaia)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82125 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
(Chunping He)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117761 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
(Anna Matějáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tqdzf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma