Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Political advertising

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
The Development of the Image of the Beatles
 (Michaela Vasmanská)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cbeq4/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Renegotiating the image of a city in the context of the European Capitals of Culture: A focus on Marseille-Provence 2013 and Pilsen 2015
 (Richard BLAIS)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//h2tgpe// | Humanities / Euroculture | Práce na příbuzné téma

Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
 (Kevin Hargas)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/77600 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Rozvoj přístupů k měření loajality zákazníků
 (Jiří Lička)

2013, Diplomová práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/104426 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma

Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
 (Zdeněk Řeháček)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//a0d586// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků
 (Miroslava Solárová)

2013, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//u82fc3// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Koncept řízení loajality jako klíčová strategie řízení výkonnosti a úspěšnosti Škoda Auto, a. s.
 (Vojtěch Paleta)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/24539 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
 (Michal Vít)

2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lamzh/ | Mezinárodní teritoriální studia (čtyřleté) / Evropská studia | Práce na příbuzné téma

Financing Political Parties in Germany – the Case of Political Foundations
 (Sebastian Paul)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/51503 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

Disinformation, fake news and public opinion: a case study of the 2022 Chilean national plebiscite
 (Guilherme DE OLIVEIRA SCAGLIONE)

2023, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//qe7107// | Global Development Policy / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)