Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Political advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Development of the Image of the Beatles
(Michaela Vasmanská)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cbeq4/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Renegotiating the image of a city in the context of the European Capitals of Culture: A focus on Marseille-Provence 2013 and Pilsen 2015
(Richard BLAIS)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//h2tgpe// | Humanities / Euroculture | Práce na příbuzné téma
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
(Kevin Hargas)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77600 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Rozvoj přístupů k měření loajality zákazníků
(Jiří Lička)2013, Diplomová práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/104426 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
(Zdeněk Řeháček)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//a0d586// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků
(Miroslava Solárová)2013, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u82fc3// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Koncept řízení loajality jako klíčová strategie řízení výkonnosti a úspěšnosti Škoda Auto, a. s.
(Vojtěch Paleta)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24539 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
(Michal Vít)2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lamzh/ | Mezinárodní teritoriální studia (čtyřleté) / Evropská studia | Práce na příbuzné téma
Financing Political Parties in Germany – the Case of Political Foundations
(Sebastian Paul)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51503 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Disinformation, fake news and public opinion: a case study of the 2022 Chilean national plebiscite
(Guilherme DE OLIVEIRA SCAGLIONE)2023, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//qe7107// | Global Development Policy / | Práce na příbuzné téma