Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
(Veronika Rapošová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yzdk8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
(Ivana Ryllová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rfmlr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Leoš Mareš jako rozhlasová osobnost a nástroj marketingové komunikace
(David Vavřena)2015, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//noplov// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Hana Züglerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d9bi1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu
(Alžběta Flaschková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//m4z26n// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Regulace marketingové komunikace
(Kristýna BENDOVÁ)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//jglyzl// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
(Irena Míková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//koum3w// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
(Irena Míková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//37mdpj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
(Veronika Mlčochová)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146930 | Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání | Práce na příbuzné téma
Nástroje marketingového mixu při zavádění značky „nový“ Bonton na rozhlasový trh
(Martin Hovorka)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/abcj0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma