Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MédiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
(Radim SMIČEK)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//2eewct// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
(Sofiia Shevchuk)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//m9r57g// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
(Simona Šlapáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//7rvaz3// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
(Ondřej Šoupal)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//98tfmi// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
(Hana Šutová)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ps4d5/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Nástroje pro anonymizaci komunikace v Internetu a jejich účinnost
(Tomáš ČERNÍK)2012, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//q75k9m// | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Sdílení obsahů mezi klasickými mediatypy (tisk, rozhlas, TV) a síťovými (novými) médii
(Daniel Severa)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vs5eq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma