Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Značka

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
 (Lukáš Pazourek)

2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Budování značky Vagón Café
 (Václav Bednář)

2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/laf8b/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
 (Nikola Szabó)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/fsdkr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
 (Lukáš Pazourek)

2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
 (Lukáš Pazourek)

2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
 (Lukáš Pazourek)

2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma