Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Internetová reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
(Iveta Plachká)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jnh3k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu
(Jana Šušková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69514 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Význam programatického nákupu v digitální reklamě na českém trhu
(Viola Vongrejová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82105 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Programatická reklama
(Jan Horáček)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//shn423// | Informatika a systémové inženýrství / Informatika ve veřejné správě | Práce na příbuzné téma
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
(Michael Štádler)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/niyn4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
(Michael Štádler)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/niyn4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Real time bidding jako nový způsob nákupu plošné reklamy
(Ondřej Götthans)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69782 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Plošná internetová reklama
(Filip Hromek)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39064 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
(Michael Štádler)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/niyn4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Design of a textbook for the field of study "Wood Technology" at the Faculty of Forestry and Wood Technology
(Vladislava Muselíková)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gdxwb/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma