Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
koučinkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Call centrum jako součást podpory klienta
(Adéla Jílková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/erzvy/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
An integration of automated call center into a SAP system
(Michaela Horváthová)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thh59/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
(Grocholová Grocholová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zbf2i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
(Petra Krpatová)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ael30/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
(Petra Potůčková)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d6frn/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy
(Alena Ledvinová)2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xa2ji/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy
(Martin Dřímal)2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mws5k/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Fluktuace v call centru
(Anna Skoupá)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y4ocy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Volba povolání u zaměstnanců starších padesáti let na pozici operátora call centra
(Kateřina Kopecká)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zo7at/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Koučink z pohledu operátorů call centra
(Iveta Hrnčářová)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/scb58/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma