Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Krizová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Magnitude of Corporate communication with media
(Margarita Lapotko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldxyl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas
(Christelle MIRAMON)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//jl9tth// | Regional and European Project Management / | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate communication with media
(Margarita Lapotko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldxyl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
La communication d´entreprise: PSA Peugeot Citroën Slovakia
(Anna RUMANČÍKOVÁ)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//w9biv0// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Komparace komunikační strategie mezi dvěma velkými společnostmi
(Martin Soldán)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bjzpk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace)
(Marie SLOUPOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta právnická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//r5irg8// | Právní specializace / | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky
(Kateřina Vaňková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dngmt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
(Natálie Cváčková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149808 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie značky Citroën
(Martina Burkertová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/61379 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie příspěvkové organizace
(Ondřej Rečka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84428 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma