Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
KomunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností
(Josef Ciglanský)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5406/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Význam mediální komunikace pro konkrétní společnost z oblasti cestovního ruchu
(Josef Ciglanský)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5406/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Možnosti tvůrčí komunikace ve vztahu k odkazu osobnosti Hieronyma Lorma a jejich využití v médiích a na divadle
(Tereza Reková)2016, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/xvqyf/ | Dramatická umění / Rozhlasová a televizní dramaturgie a scenáristika | Práce na příbuzné téma
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
(Tereza Smitková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//rtwqsp// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Zaměstnanecké vztahy ve firmě Robert Bosch s.r.o. a vztahy s jejich obchodními partnery
(Beáta Kašparová)2013, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//q9uz8z// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
(Libuše Pečenková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cf5wk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Komunikace neziskových organizací s médii
(Jana Přibíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bceyr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
(Matěj Kůrečka)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s1kje/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
(Karolína Matějková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rh87o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
(Martin Kovařík)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bma83/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma