Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
elements of the brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The prosperity of operating small-scale business without physical place: The case of a sewing brand
(Yelena Khegay)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83802 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
(Sarath Thulaseedharan Mallika)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
(Khanh Linh Nguyen)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86166 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The Secrets of Communication in Marketing Communication
(Lalita Berikbaeva)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bijdf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma