Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Vliv influencerů

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
 (Ester Turi Nagyová)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//nvw70o// | Management / | Práce na příbuzné téma

Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování
 (Claudia Rojčyková)

2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146632 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
 (Taisiia Petrova)

2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149510 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
 (Tereza Hausknechtová)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//iwnclm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
 (Michaela Kamarášová)

2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rb749/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma

Analýza vlivu influencer marketingu na chování spotřebitele
 (Kristýna Balharová)

2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149661 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
 (Kateřina Klátilová)

2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//ca4gxe// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
 (Kristýna Čiháková)

, absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.

http://theses.cz/id//oy3wpw// | Vzdělávací program: 63–41 – N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma

Influencer marketing a vliv influencerů na spotřebitele při volbě brandu
 (Julie Voborová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//5jfhva// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
 (Veronika Šťastná)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze

https://is.vsh.cz/th/hvw4f/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)