Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Vliv influencerůKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
(Ester Turi Nagyová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//nvw70o// | Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování
(Claudia Rojčyková)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146632 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
(Taisiia Petrova)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149510 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
(Tereza Hausknechtová)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//iwnclm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
(Michaela Kamarášová)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rb749/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu influencer marketingu na chování spotřebitele
(Kristýna Balharová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149661 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
(Kateřina Klátilová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ca4gxe// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
(Kristýna Čiháková), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//oy3wpw// | Vzdělávací program: 63–41 – N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a vliv influencerů na spotřebitele při volbě brandu
(Julie Voborová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//5jfhva// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
(Veronika Šťastná)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/hvw4f/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma