Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

jMonkeyEngine

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 17 prací)
Vývoj počítačových her pomocí knihovny MonoGame
 (Mikhail Borisov)

2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/dz9ik/ | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma

Vliv počítačových her a aplikací na žáky s poruchou autistického spektra
 (Monika Winklerová)

2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kjvtw/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma

Vývoj počítačových her v enginu Unity
 (Dominik Kolouch)

2023, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB14209 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
 (Michal Mann)

2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB13124 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma

Porovnání herních engine pro vývoj počítačových her
 (Ayman Abdullah Jawhar)

2023, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//bbuz36// | Software Engineering / | Práce na příbuzné téma

Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her
 (Marián Pjajčík)

2019, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ki79xh// | Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství | Práce na příbuzné téma

Proces verzování a modulární Git klient pro vývoj počítačových her
 (Václav JIRÁK)

2023, Diplomová práce, Fakulta aplikovaných věd / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//was24k// | Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství | Práce na příbuzné téma

Role producenta v herním průmyslu v České republice, se zaměřením na vývoj nezávislých počítačových her
 (Hana Šormová)

2023, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/18545 | Produkce / | Práce na příbuzné téma

Vývoj počítačových her z pohledu počítačové grafiky
 (Jana Bencová)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fom1f/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Využití umělé inteligence ve vývoji počítačových her
 (Michael Bartoš)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB12536 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 17 prací)