Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Psychologie reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
(Aneta Bencová)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma
Historical and present use of emotions in advertising
(Daliya Khussainova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti43c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
(Svetlana Soloveva)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6a93/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
(Tomáš Jarolím)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88815 | Management / | Práce na příbuzné téma
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
(Kateřina Suková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83231 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
(Karolína Bílková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86859 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
(Petr Neckař)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nbwda/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
(Michal Slávik)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84831 | Management / | Práce na příbuzné téma
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
(Anita Szelesová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52422 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma