Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Interní komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých etapách vývoje podniku
(Yelena Kolokolnikova)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uyyix/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Interní komunikace v IT firmě
(Šárka Morávková)2018, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/51wt4q/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Ethics related to the organizational communication
(Mariam Chkhikvadze)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jhf7m/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketingová vitalita rodinného podniku jako konkurenční výhoda
(Adam Jakubal)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o0723/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
(Zuzana Nováková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/asyqf/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
(Dominika Václavková)2015, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//niiygg// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a. s.
(Barbora HOVĚZÁKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1zun7x// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma