Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MotorsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
(Petr Žák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE
(Josef Šopík)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4399 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Dopad změny corporate identity na marketingovou komunikaci firmy
(Karel Kohout)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//kq9ozf// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Komunikace při utváření podnikové identity
(Veronika Kostolná)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q38ti/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Insolvency Law in the Czech Republic and in the USA: Comparison of Reorganization Proceedings of Kordárna and General Motors Corporation
(Jaromír Beránek)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28635 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE
(Josef Šopík)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4399 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma