Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
(Soňa Krejcárková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nliw6/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
(Jana Pupavová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/zzymo/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
(Ivan Černík)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h276w/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
(Adéla Švanová)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dqcd2/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
(Eliška Zaoralová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lg12q/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
(Havlíková Havlíková)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/bmk0o/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
(Kamila Paulová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u6auu/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
(Denisa BROŽKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//saqglw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
(Lucie Makovská)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//db80h6// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování vybraných generací
(Jan Machalica)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fdjxe/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma