Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
segmentaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Cílená marketingová komunikace v rámci CCM software
(Jonáš Mimra)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48658 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
(Miloš Šolc)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88443 | Management / | Práce na příbuzné téma
Segmentation of esports audience and its marketing implications
(Dominik Sagl)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86888 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a shluková analýza
(Jaroslav Zuzák)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21734 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika a ekonometrie | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků shlukovou analýzou pro marketingové účely
(Marek Vocílka)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76794 | Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
(Gelatková Gelatková)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ncggq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma