Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřební chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Konzumace čaje v České republice
(Lenka Telecká)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/g9mua/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Vnímání japonského zeleného čaje mezi zákazníky a vlivy působící na jeho spotřebu v Japonsku a Česku.
(Pavel Trnka)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86472 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Nutričně významné složky čaje
(Martina Krulíková)2020, Bakalářská práce, Lékařská fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqwhv/ | Nutriční terapie / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
(Elcin Dindar)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79747 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
(Julie Horáková)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117775 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma