Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
komerční komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
(Pavlína Stoklasová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57925 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
(Oldřich Sadílek)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/otaeb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití marketingových komunikací při propagaci kondomů
(Jana Knotková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28230 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
(Kateřina Mikšovská)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24848 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová segmentace
(Venera Argirova)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/asew6/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků v hotelnictví
(Kristýna Lagronová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/co5i5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Segmentation of esports audience and its marketing implications
(Dominik Sagl)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86888 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
(Kateřina HRBKOVÁ)2016, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//kj7qlc// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma