Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
poisťovníctvoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Úloha marketingu v činnosti finančnej inštitúcie
(Gabriela Krupova)2016, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/crvxd/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Súčasné trendy marketingu v poisťovníctve v SR
(Kristína Hegedűšová)2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ahn36/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Využitie nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranej banke
(Ivana Kačmárová)2016, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/qls8p/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of VZP ČR (General health insurance company of the Czech republic) and its practical implementation
(Veronika Jindrová)2009, Bakalářská práce, Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//an6ef1// | Agricultural Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Event marketing pojišťovací společnosti
(Veronika Skalková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76543 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketing v pojišťovnictví a prodejní kanály
(Milan Števlik)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pxzn2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh
(Ján Grozanič)2015, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ekbpz/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh vybranej spoločnosti
(Kamila Štefaniaková)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/m49aj/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
(Markéta Nováková)2016, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/jlige/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh vybranej poisťovne
(Nika Psotová)2014, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/epgba/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma