Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
synestezieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
La contribution de la synesthésie dans les publicités cosmétiques et alimentaires en France : analyse sémantique
(Lenka Pavličová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wfo0u/ | Filologie / Francouzský jazyk a literatura Baltistika | Práce na příbuzné téma
Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích
(Lukáš Petráček)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jr0hd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Viktoriia Radionova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5kfm/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část:\nl{}Produktová fotografie pro sociální sítě\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats
(Erik Dudinský)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//il97do// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Martina Kissová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/era6b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací - Vznik a vývoj fotografie
(Otakar Gráf)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp5mb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Jaroslav Pulda)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/own9a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu
(Sára Ondrášová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//53ngfj// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma