Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

PC hry

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Trendy v lokalizaci PC her mezi lety 2010-2019
 (Ondřej KAŇOVSKÝ)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ag0ot3// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma

The Development of Videogame Localization in the Czech Republic
 (Pavel Válek)

2018, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//uhtvc2// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Trendy v lokalizaci PC her mezi lety 2010-2019
 (Ondřej KAŇOVSKÝ)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ag0ot3// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma

Trendy v lokalizaci PC her mezi lety 2010-2019
 (Ondřej KAŇOVSKÝ)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ag0ot3// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma

Jsou placené hry již pasé? Souvislost mezi obchodním modelem a úspěšností videoher na platformě Steam
 (Robin KOŠIK)

2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//45rqut// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Od koncepce po vydaní VR hry
 (René POLICHRONOV)

2020, Diplomová práce, Fakulta umění / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//5fz6o9// | Výtvarná umění / Grafika | Práce na příbuzné téma

Metoda STEAM ve výuce vybraných témat biologie člověka na 2. stupni základní školy
 (Marcela NEUBAUEROVÁ)

2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//57m62y// | Učitelství pro základní školy / Přn-ČJn | Práce na příbuzné téma