Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online nakupni proces ceskeho zakaznikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Anna Golovina)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/m55af/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
(Veronika Vyoralová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82410 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace
(Pavla Olbrzymková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jrodwk// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y
(Martina Pavličíková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//rabl3l// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí na rozhodovací proces spotřebitele
(Lucie Redlová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/138630 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele v online prostředí se zaměřením na logistické služby
(Magdaléna Peteňková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87992 | Management / | Práce na příbuzné téma