Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Český trh se současným uměním a jeho investiční potenciál
(Jana Horová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86942 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Trh se současným českým uměním
(Radek Žák)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/du2d9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh
(Richard Ramisch)2023, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/jk50mv/ | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Branding těles klasické hudby v České republice
(Michaela Gereová)2021, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/wyzde/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Branding v divadelní sféře
(Karolína Soukupová)2023, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/18591 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
(Barbora Doubková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83592 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Branding a jeho význam pro primární a sekundární trh s uměním v České republice.
(Daniela Ludvíková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51112 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
(Jan Špičák)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Sonic branding
(Mária Takáčová)2021, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/pm90y/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Branding na české hudební scéně
(Michaela Gereová)2019, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/q0odu/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma