Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Komunikace

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Interní komunikace a její význam a vliv na pracovní vztahy v podniku
 (Eliška Kuhnová)

2016, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/3swind/ | Ekonomika a management / personální management v průmyslových podnicích | Práce na příbuzné téma

Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
 (Kamilla Yerkimbekova)

2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/h8gz2/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma

Komunikace a vztahy na pracovišti se zaměřením na týmovou spolupráci
 (Klára Greizingerová)

2014, Bakalářská práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/fc7dd0/ | Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích | Práce na příbuzné téma

Informační válka a její dopady na vztahy mezi Evropou a Ruskou federací
 (Prokop Holý)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/69088 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma

Komunikační bariéry mezi sociálními pracovníky na pracovišti úřadu (vliv délky trvání daného pracoviště na vztahy a fungování v kolektivu)
 (Iveta HUŠKOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//bx6u7f// | Sociální politika a sociální práce / Sociální práce | Práce na příbuzné téma

Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.
 (Filip Grünwald)

2013, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//vg8u3a// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Supervizní podpora operátorů call centra
 (Barbora Ulmanová)

2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/iz7id/ | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma

Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
 (Denisa Ficencová)

2019, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/gsnqei/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma

Vzdělávání supervizorů call centra firmy ATODA Telemarketing, s.r.o.
 (Andrea KOUBKOVÁ)

2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//2832qt// | Sociologie / Sociologie - Andragogika | Práce na příbuzné téma

Komunikace a vztahy na pracovišti se zaměřením na týmovou spolupráci
 (Klára Greizingerová)

2014, Bakalářská práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/fc7dd0/ | Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích | Práce na příbuzné téma